panduan versi panas

16 

Teks penuh

(1)

Panduan Percuma Urutan Bagaimana Membesar & 

Panduan Percuma Urutan Bagaimana Membesar & 

Memanjangkan Zakar! Versi PANASS!!

Memanjangkan Zakar! Versi PANASS!!

PERINGATAN PERINGATAN

Panduan ini adalah untuk tujuan maklumat sahaja. Ianya adalah tulisan yang serius, bukan bahan Panduan ini adalah untuk tujuan maklumat sahaja. Ianya adalah tulisan yang serius, bukan bahan berbentuk pornografi atau gurauan. Sekiranya anda mempunyai masalah seperti mati pucuk (erectile berbentuk pornografi atau gurauan. Sekiranya anda mempunyai masalah seperti mati pucuk (erectile dysf

dysfuncunctiotion) n) dan dan sebsebagaagainyinya, a, silsila a berberhubhubung ung dendengan gan dokdoktor tor pakpakar ar terterlelebih bih dahdahulu ulu untuuntuk k tujutujuanan rawatan. Segala kecederaan, kesakitan, komplikasi atau kemalangan yang mungkin disebabkan oleh rawatan. Segala kecederaan, kesakitan, komplikasi atau kemalangan yang mungkin disebabkan oleh maklumat di dalam panduan ini adalah di atas tanggung jawab anda sendiri. (

maklumat di dalam panduan ini adalah di atas tanggung jawab anda sendiri. ( NotisNotis: Ebook ini: Ebook ini mengandungi gambar sebenar zakar. Anda mesti bersetuju melihatnya sebagai info pendidikan sahaja mengandungi gambar sebenar zakar. Anda mesti bersetuju melihatnya sebagai info pendidikan sahaja & merasakan sesuai untuk diri anda (terutamanya wanita) untuk tujuan perkahwinan yang sah. Ebook  & merasakan sesuai untuk diri anda (terutamanya wanita) untuk tujuan perkahwinan yang sah. Ebook  ini juga bukan satu bahan lucah. Jika anda tidak setuju, sila tutup ebook ini & buang ke recycle bin. ini juga bukan satu bahan lucah. Jika anda tidak setuju, sila tutup ebook ini & buang ke recycle bin. Terima kasih!)

(2)

Zakar kecil, pendek, tak bertahan lama & lembik di

malam pertama?

 Ya, malah berlaku kes penceraian di malam pertama. Ia digeruni dan ditakuti oleh lelaki-lelak i yang hendak menamatkan zaman bujang. Sila Google untuk mencari faktanya. Ianya terjadi kerana salah satu sebabnya, lelaki itu selalu mengamalkan onani atau melancap di zaman remaja atau sebelum perkahwinan.

 Adalah fakta yang seseorang wanita itu lebih puas dalam hubungan seks jika zakar lelaki @ suami lebih panjang dan besar. Jadi diharap ebook percuma ini dapat membantu anda mencapai kepuasan hubungan seks suami isteri secara maksimum. Ebook (dan gambar yang ditunjukkan) ini dibuat untuk tujuan pendidikan sahaja. Sesuai untuk mereka yang dalam persediaan untuk melangkah ke gerbang perkahwinan dan yang sudah berkahwin. Ia juga berguna untuk mereka yang ingin

menjaga kesihatan zakar.

Penulis tidak akan bertanggungjawab terhadap apa saja yang berlaku jika ebook (method, pengetahuan & gambar) ini disalahgunakan untuk tujuan lain atau tujuan yang berada luar dari konteks perkahwinan yang sah. Jika anda fikir anda sesuai untuk membaca ebook ini, sila teruskan bacaan anda dengan bersungguh-sungguh dan hati yang lapang.

Ebook ringkas ini akan menunjukkan teknik-teknik urutan bergambar bagaimana hendak  membesar & memanjangkan zakar menggunakan minyak belacak. Juga disertakan testimoni

bergambar yang menunjukkan perubahan saiz zakar yang berlaku sebelum dan selepas penggunaan dari beberapa orang pengguna yang sudi berkongsi. Jika dilakukan secara konsisten, zakar anda boleh memanjang sehingga 7-8 inci. Mengapa anda harus menggunakan minyak belacak? Kerana ianya terbukti boleh menjadikan zakar:

1. Kuat - Zakar anda menjadi kuat seakan kayu, keras seakan besi, tahan seakan tembaga. 2. Garang - Seperti seekor harimau jantan yang menunggu didepan pintu gua. Bagi setiap lelaki

(teruna) yang diidam-idamkan pada malam pertama adalah untuk mengakhiri zaman bujang agar pasangannya dapat merasai kehangatan zakar daripada seorang yang bergelar lelaki perkasa.

3. Perangsang Pulang Pulih Seperti Sedia Kala - Perangsang ini adalah satu tindak balas (keras dari biasa) zakar anda dimana “lihat ia hidup, pegang ia berani, sentuh ia bernyawa”. 4. Besar & Panjang - Besar dan panjang di mana ia dapat memberi kenikmatan kepada orang

yang tersayang (pasangan kita & isteri). Ia juga dapat menyentuh 5 Makam bagi mencapai klimaks berkali-kali seorang wanita. Rumahku, syurgaku. Semakin hari, semakin sayang.

5. Tahan Lama - Bagi setiap lelaki harus dapat mengawal kekuatan dan jangka masa yang lama ketika kita melayari bahtera rumah tangga (bersetubuh) agar orang tersayang mendapat

kepuasan dari seorang lelaki yang bergelar suami. Di mana harus perkasa daripada biasa untuk mencapai 5 makam.

(3)

Contoh minyak belacak yang ada di pasaran

Ibarat enjin kereta yang sering digunakan tetapi jarang di servis atau dijaga pasti akan mendatangkan masalah kepada kita kelak. Begitu juga dengan zakar anda, seiring dengan

peningkatan umur, masalah kejantanan semakin ketara dan rawatan mungkin bukan penyelesaiannya. Sikap prihatin anda sekarang mampu mencegah terjadinya perkara yang anda akan

sesalkan seumur hidup.

Produk Tradisi Untuk Menjaga Kesihatan dan Kesegaran

Zakar Anda!

Minyak belacak adalah ramuan tradisi yang diperbuat daripada akar kayu dan pati minyak ikan belacak (sejenis ikan yang mudah ditemui di paya/muara sungai dan mampu hidup di atas permukaan air/selut/lumpur untuk jangkamasa yang lama) yang asli dimasak bersama sehingga sebati.

Minyak ini sudah menjadi amalan bagi mereka yang berada di utara tanahair bagi menjaga kesihatan zakar dan dalam masa yang sama mengaktifkan tumbesaran dari segi saiz dan ukuran.

(4)

Teknik Mengurut Zakar

Teknik/senaman terdiri daripada 4 langkah mudah yang hanya mengambil masa lebih kurang 15 hingga 20 minit setiap malam sebelum tidur dan selepas bangun tidur untuk memanjakan senjata anda agar tahan lasak, segar, sihat dan mampu buat anda tersenyum puas dengan kehebatan anda apabila melihat senyuman isteri anda.

Teknik tersebut adalah MENGASAK, BERJABAT, MENGURUT & MENGASAH.

Petua rawatan minyak ikan belacak ini amat berkesan kepada kaum adam yang ingin

mengamalkan rawatan sendiri di rumah. Tanpa rasa malu, tanpa was-was, dijamin halal dan sah dibawa bersolat.

 Amat mustajab bagi mereka yang sentiasa mengamalkan senaman/urutan secara berdisiplin dan bersungguh-sungguh. sesungguhnya mereka yang berusaha dan berikhtiar akan dimakbulkan usaha oleh-Nya. 4 teknik diatas diterangkan dalam langkah demi langkah di bawah. Ianya

berdasarkan artikel ini.

1. Persediaan sebelum mengurut..

Semasa mengurut duduk dengan betul. kalau boleh, rapatkan kedudukan kaki pada lantai kerana urat bahagian zakar berkait rapat dengan urat bahagian peha..Semasa mengurut duduk dengan betul. kalau boleh, rapatkan kedudukan kaki pada lantai kerana urat bahagian zakar berkait rapat dengan urat bahagian peha..

2. Tuaman

Seeloknya tuam bahagian kawasan zakar sebelum mengurut. Ini baik untuk mereka yang ingin membesarkan zakar. Caranya ambil sehelai tuala kecil, rendamkan dengan air panas / suam dan tuamkan di seluruh kawasan zakar dan sekitarnya, ini penting untuk melega dan

menyegarkan urat-urat zakar agar tidak sakit sewaktu mengurut nanti, urat juga akan cepat kembang dan lebih elastik.. buat dalam 5 minit..Lepas tu barulah korang boleh start

(5)

3. Mengasak 

Semasa menggasak urut dari bahagian pangkal lubang dubur, tarik sehingga ke pangkal kantung buah zakar. Gunakan kelima-lima jari anda ditutup rapat. Asak guna tangan kiri dan kanan bergilir-gilir, urut dan tarik ke atas. Buat dengan perlahan, tekanan yang tidak terlalu kuat dan jangan gopoh. Tarik nafas anda dalam-dalam untuk mengumpul oksigen yang cukup dalam darah, kemudian, tahan nafas anda dan tumpukan pada kawasan zakar. Apabila

mengasak anda akan lihat batang zakar anda mengembang. Itu satu petanda yang baik... buat proses mengasak ini kira-kira 10-15 minit.

4. Berjabat

 Anda kena faham kaedah ini untuk membuang angin pada urar zakar supaya sakar anda lebih kuat. Cuba anda fikir apa berlaku kalau saluran brek kereta anda ada angin.. Mestila brek x berapa makan kan...? sama la macam zakar kita gak.. so masa berjabat ni.. letakakan jari anda pada bahaian tepi pangkal zakar anda dan rasa lubang cincin itu... tarik nafas dalam-dalam... tahan nafas sambil menekan lubang cincin.. apabila dah tak tahan lepaskan nafas anda dengan kuat.. ala mcm kita warm up bila nak main sukan tuh... ulang lagi sehingga anda rasa zakar anda terasa lebih segar...

(6)

5. Mengurut..

 Aku rasalah.. kaedah ni yang paling korang suka buat. haha.. ok.. urut batang zakar anda dari bahagian paling pangkal ke hujung. pastikan letakkan minyak yg mencukupi supaya kulit zakar tidak melecet.. kedudukan ibu jari di bahagian atas jari telunjuk (mungkin dengan jari hantu sekali di bahagian bawah) urut perlahan-lahan. Anda juga boleh menggunakan teknik ini. Buat huruf O menggunakan jari telunjuk dan ibu jari, pada pangkal zakar. kemudian lurutkan jari anda dari pangkal hingga ke hujung. Anda akan menolak darah ke bahagian hujung zakar.. bila anda membuat proses ini zakar anda akan mengembang lebih besar sebab darah akan

disalurkan dengan baik di dalam pembuluh darah. semasa melurut zakar anda, kemutkan otot zakar anda (seperti hendak menahan kencing) dengan ini urat zakar akan menjadi lebih kuat dan besar.. buat proses ini kira-kira 15-20 minit.. lakukan dengan sabar.. jangan gelojoh.. seelok-eloknya zakar anda separa tegang ataupun tegang semasa mengurut.. tetapi jangan sampai teransang pulak.. kang terpancut. terbatal pulak proses urut korang.. hahahaha..

(7)

6. Mengasah..

Lepas tu barulah korang mengasah.. gunakan pergelangan tangan atau tumit. ini nak bagi stamina dan ketahanan pada kepala zakar kita supaya tak cepat geli dan boleh bertahan lama semasa bersama nanti.. buatlah pada bahagian atas, bawah, tepi kepala zakar anda. kalau terasa geli berhenti kejap.. pastu sambung balik.. jangan sampai terpancut.. ini korang kena amalkan baruler isteri2 korang sayang...

7. Tuam balik ikut langkah 2.

*AMARAN* - Teknik perlu diikut secara betul. Jangan sampai terpancut. Ebook ini tidak mengajar sampai terjadi begitu. Penulis tidak akan bertanggungjawab jika zakar anda terpancut.

(8)

Masa mengurut

Ohhh aku lupa pulak nak bagitau .. urut ni memang boleh buat pagi ataupun malam... sebab bila malam urat dan otot kita akan berehat semasa kita tidur.. dan bila pagi urat kita da cukup rehat malam tadi... so pepandaila korang cari masa..aku nasihatkan.. jangan terus bersama dengna pasangan sebaik sahaja lepas korang mengurut.. sebaiknya beri masa zakar kita rehat dulu lebih kurang sejam la selepas mengurut sebelum bersama.. kalo malam tu korang x bersama xperla.. bila bangun pagi buat urutan2 ringkas.. kalo xder masa sebab korang mesti nak gi keje pagi2 kan...

supaya darah mengalir dengan baik...yelah korang tido malam mana korang tau.. ntah terhimpit zakar korang ker.. tersenget ker.. so pagi2 tuh urutlah skett...

 Amalkan makan majun untuk betulkan urat bahagian dalaman zakar

kalau boleh amalkan makan majun belacak.. kerana ia akan memulihkan urat-urat zakar yang tegang akibat dari urutan tadi. Ia juga mempunyai khasiat yang baik untuk bahagian dalaman tubuh badan kita.

Isteri komplen zakar suami mereka

ha.. aku ada mention pasal isteri yang komplen sebab zakar suami mereka... macam ni lah.. bila barang isteri ni dah lama pakai.. lama-lama pun lemah gak.. kalau nak kata zakar suami semakin lemah.. mungkin isteri punya pun dah longgar gak.. apa guna kalo suami berhempas pulas nak  besarkan zakar tetapi isteri punya longgar..?! zakar besar balak pun nanti isteri tak puas jugak.. so kena sama-sama lah... isteri pun kena jaga sama. amalkan senaman untuk wanita dan supplement yang baik... mintak maaf ye kaum2 isteri...

 Akhir kata ...berurutlah

Ok, aku harap korang dapatlah pengetahuan... kalo tak banyak.. sikit.. dari ilmu yang tak seberapa ni.. aku pun ada gak minta tips dan petua dari tukang-tukang urut dan guru-guru lain.. sebab aku pun masih belajar... yang penting korang kena amalkan.. sabar... jangan gelojoh.. jangan fikir cepat nak  besar jer.. yang paling utama zakar korang kena kuat dan keras..besar tu.. bonus je..!! so.. selamat mencuba.. insyallah berkat usaha korang... akan membuahkan hasil.. ok aku mintak maaf kalau bahasa aku tak best.. yang penting korang faham.. ok?!!

(Artikel sumbangan Ahli Kelab Belacak : allure)

Kelebihan keempat-empat teknik tersebut.

1. MENGASAK : Amalkan kaedah ini kerana ia dapat memberikan zakar kita besar dan panjang.

2. BERJABAT : Kaedah ini dapat menghilangkan angin di dalam lubang cincin dan boleh

merangsang beserta kuat dan teguh zakar kita.

3. MENGURUT : Ia dapat melancarkan peraliran darah dan membuang angin di bahagian zakar

supaya zakar kita tidak kecut atau mengalami masalah sejuk atau kebas.

4. MENGASAH : Kaedah ini dapat memberikan jangkamasa yang panjang semasa berjimak dan

(9)

Testimoni

Ini merupakan sebahagian daripada testimoni dan perakuan pengguna minyak belacak yang sanggup berkongsi kejayaan dan impian bersama anda.

Selain itu, anda juga boleh jadikan bahan bergambar ini sebagai satu pendorong untuk anda meningkatkan semangat keprihatinan menjaga kesihatan zakar agar tahan lama, lasak, gagah di ranjang, tidak menghampakan isteri anda di samping berusaha mendapatkan kelainan yang lebih dari biasa sama ada dari segi saiz mahupun ukuran.

Sebagaimana yang telah dinyatakan, kesan penambahan saiz dan ukuran zakar anda mungkin berbeza pada sesetengah individu. Perubahan berlaku dengan agak cepat atau lambat bergantung kepada usaha dan ikhtiar anda, sama ada anda berdisiplin mengamalkan amalan dan laihan yang diberi. Keadaan fizikal tubuh badan dan zakar setiap individu juga dapat mempengaruhi kesan dan hasil yang dinginkan.

Sebagai pengguna, anda pasti tertanya tanya akan keberkesanan minyak ini. Pemberi testimonial bergambar di bawah telah mencubanya sendiri dan hasilnya boleh dilihat dalam beberapa minggu. Tak percaya...!!! tapi itulah hakikatnya....

Testimoni 1

1. Sebelum menggunakan minyak belacak. Ukuran biasa.

(10)

3. Hasil selepas menggunakan minyak belacak beberapa minggu. 3.1. Hasil 1. Kelihatan panjang.

3.2. Hasil 2. Teguh dan kukuh.

Testimoni 2

 “Sungguh menakjubkan!!! tak mampu ku ungkapkan dengan kata-kata. Anda mungkin tak percaya selagi tidak mencubanya”. - Imm, Cheras.

(11)

Testimoni 3

 “Sekarang bukanlah masa untuk berahsia lagi, saya benar-benar yakin dengan kemampuan senjata saya. Selamat tinggal kepada saiz dan panjang yang lama!!!” 

(12)

Testimoni 4

 “Apa lagi yang ko malu-malukan, keluar dan buktikan keperkasaan mu" Saya benar-benar tidak menyangka memperolehi kesan yang memberangsangkan walaupun baru 2 bulan

(13)

Banyak lagi gambar hasil dari pemberi testimoni. Tapi saya rasa cukuplah testimoni-testimoni di atas sahaja demi menjaga tujuan utama ebook ini ditulis. Kalau letak banyak-banyak takut jadi lain pula :-). Di harap ebook ini dapat memberi info sedikit sebanyak kepada anda semua. Semoga anda mencapai kepuasan seks yang maksimum bersama isteri anda dan dapat bertahan lama disamping mengelakkan terpancut awal. Maaf dipinta jika kandungan ebook ini terlalu ringkas dan kurang lengkap. Manfaatkan maklumat & isi kandungan ebook ini ke arah jalan yang diredhai-Nya. Selamat berjaya!

Terima kasih.

 Yang benar,

(14)

Info Tambahan

Dimana saya boleh beli minyak belacak? Anda boleh membeli melalui saya. Saya

merupakan agen penjual minyak belacak yang sah. Cara pembelian adalah secara online dan dihantar melalui pos laju kerana kebanyakan orang tidak selesa atau malu dengan membeli sendiri di kedai. Juga ianya memudahkan anda. Harga sebotol 70ml adalah RM95. Jika anda membeli minyak  belacak dari saya, anda akan mendapat tawaran/hadiah seperti di bawah.

1. Ebook ini sebagai panduan lengkap urut zakar. Sila print untuk lebih memudahkan. 2. Diskaun RM15. Jadi anda hanya bayar RM80. (Kod kupon diskaun: MB15OFF)

(15)

4. [Percuma!] Jutawan Seks: Rahsia Buat Wang Segera Dengan Produk Seks.

5. [Percuma!] Tips-tips penjagaan kesihatan zakar.

6. [Percuma!] Tips & petua dalam kehidupan berkeluarga, mendidik anak & isteri.

Langkah-langkah untuk membuat pembelian.

1. Anda boleh membuat bayaran ke salah satu akaun bank saya

Bank Maybank 158387002488 (Mohammad Anas Bin Mohd Asarani) Bank CIMB 14260062020524 (Mohammad Anas Bin Mohd Asarani)

Anda perlu menambah sedikit yuran untuk kos penghantaran Pos Laju. RM10 Secara

mudahnya RM80 x botol + kos penghantaran, RM90 satu botol setelah di tambah kos Pos Laju.

2. Setelah bayaran dibuat, sila email ke anas.xy@gmail.com. Di dalam email anda, pastikan anda menghantar maklumat berikut dengan lengkap:

• Nama anda:

•  Alamat penghantaran barang:

• Kaedah bayaran: Online / Deposit / Transfer (paling mudah selain online) di mesin ATM • Tarikh bayaran:

• Masa bayaran: • Jumlah bayaran: • Kod kupon diskaun:

Setelah bayaran disahkan, minyak belacak akan diproses dalam masa 72 jam hari bekerja dan akan dihantar melalui pos laju terus ke pintu rumah anda. Link download ebook percuma juga akan diberikan melalui email. Anda perlu cepat kerana bekalan selalu cepat habis kerana permintaan yang sangat banyak. Terima kasih.

(16)

Jika anda ada sebarang kemusykilan, anda boleh hubungi saya di email: admin@anas-asarani.com

no hp: 0176209071

Wahh, besarnya batang abangg!! Nak pegang boleh

tak~~?

Sesiapa pun boleh beli. Yang bujang digalakkan sebagai persediaan sebelum kahwin. Apatah lagi yang sudah berumah tangga.

Figur

Memperbarui...

Referensi

Memperbarui...

Related subjects :